სსსმ. მოსწავლეთა დახასიათება ი. ს. გ-ის მიხედვით

სსსმ. მოსწავლეთა დახასიათება ინდივიდუალური სასწავლო გეგმის მიხედვით ხელოვნებაში. 2019-2020 წ. თიკო მეგრელიშვილი- 2 კლასის მოსწავლე. მან შესძლო ინდივიდუალური სასწავლო გეგმის მიხედვით შემდეგი შედეგების მიღწევა: 1. სპეციალური მასწავლებლის, დამრიგებლისა და საგნის მასწავლებლის დახმარებით მოახერხა ადაპტაცია მოსწავლეებთან. 2. მასწავლებლის დახმარებით არჩევს ფერებს და ასახელებს. 3. საგნებს უხამებს შასაბამის ფერებს. 4. მასწავლებლის დახმარებით შეუძლია მარტივი კონტურის გაფერადება. 5. შეუძლია წერტილების ერთმანეთან შეერთება. უყვარს ხატვა და ხელოვნების გაკვეთილი. რადგან მისთვის განკუთვნილი შედეგი ადვილად მიღწევადია. შეუძლია ჩართული იყოს მუშაობაში გაკვეტილის ბოლომდე. ანა ლაფაჩიშვილი-3 კლასი. მან შესძლო ინდივიდუალური სასწავლო გეგმის მიხედვით შემდეგი შედეგების მიღწევა: 1. სპეციალური მასწავლებლის, დამრიგებლისა და საგნის მასწავლებლის დახმარებით მოახერხა ადაპტაცია მოსწავლეებთან. 2. მასწავლებლის დახმარებით არჩევს ფერებს და ასახელებს. 3. საგნებს უხამებს შასაბამის ფერებს. 4. მასწავლებლის დახმარებით შეუძლია მარტივი კონტურის გაფერადება. 6. სპეც. მასწავლებლის დახმარებით შეუძლია ზღაპრის გმირების გაცოცხლება 7. თოჯინების საშ.შეუძლია წერტილების ერთმანეთან შეერთება. ანა არის იმპულსური, დიდხანს გაკვეთილზე ვერ ჩერდება. ამიტომ მისი ყურადღების მობილიზაციისათვის საჭიროა სხვადასხვა სახალისო აქტივობის შეთავაზება. აცდენს ხშირად რაც გამოიხატება მის აკადემიურ მოსწრებაში.

No comments:

Post a Comment