- Home
- მიზანი
- CV
- პროფესიული განვითარება
- კვლევა
- ონლაინ სწავლება და ტექნოლოგიები
- სსსმ. მოსწავლეთა დახასიათება ი. ს. გ-ის მიხედვით
- ხელოვნებაში კომპლექსური დავალებები
- პროექტები
- პროფესიული უნარები
- მეთოდური სახელმძღვანელოები
- თემატური გეგმები
- I კლასი
- პროფორიენტაცია
- დაწყებითი საფეხურის მოსწავლეთა დახასიათება
- ჩემი რესურსები
- ღონისძიებები
- გარე დაკვირვება-გეგმები
- გამოფენებში მონაწილეობა
- სამოდელო გაკვეთილები
- სახელმძღვანელოები
- დამხმარე ლიტერატურა კარიერული წინსვლისათვის
- კურიკულუმი ყველა საგანში (I-IXკლ)
დაწყებითი საფეხურის მოსწავლეთა დახასიათება
ხელოვნება-შეუძლია გამოიყენოს სახვითი ხელოვნების რამდენიმე ძირითადი ელემენტი და პრინციპი ნამუშევრის შექმნისას; მიმართოს სხვადასხვა მასალას, ტექნიკასა და პროცედურას ნამუშევრის შექმნისას; აკვირდება გარემოში სახვადასხვა ფერს, ფორმას და შეუძლია დაკვირვების შედეგის ასახვა ნამუშევარში; წარადგინოს ინდივიდუალური და ჯგუფური ნამუშევრები, გამოთქვას აზრი და შთაბეჭდილებები საკუთარ და თანაკლასელთა ნაშრომებზე; მონაწილეობს სხვადასხვა სახის ღონისძიებაში; განასხვავებს ერთმანეთისგან ხელოვნების დარგებს, ჟანრს და აკავშირებს ყოველდღიურ ცხოვრებასთან, საკუთარ გამცოდილებასთან.
კლასის მოსწავლეთ ადახასიათება სახვითი და გამოყენებითი ხელოვნებაში ძლიერი- ასახელებს ხელოვნების დარგებს, საუბრობს პორტრეტზე, პეიზაჟზე და ნატურმორტზე. იცნობს და იყენებს ხელოვნების ტერმინებს. თემის ირგვლივ ხატავს შესაბამის სნახატს. გამოარჩევს ცივ და თბილფერებს. შეუძლიაგამოიყენოსსახვითიდაგამოყენებითიხელოვნებისრამდენიმეძირითადიელემენტიდაპრინციპინამუშევრისშექმნისას. მიმართავსსხვადასხვამასალას. შეუძლიაწარადგინოსინდივიდუალურითუჯგუფურინამუშევარი. მონაწილეობასიღებსსხვადასხვაღონისძიებებში. საშუალო- მასწავლებლისდახმარებითასახელებსხელოვნებისდარგებს, საუბრობსპორტრეტზე, პეიზაჟზედანატურმორტზე. თემისირგვლისხატავსშესაბამისსნახატს. გამოარჩევსცივდათბილფერებს. მასწავლებლისდახმარებითიყენებსსხვადასხვამასალასნამუშევრისშექმნისას. მონაწილეობასიღებსსხვადასხვაღონისძიებებში. სუსტი- უჭირს ხელოვნების დარგებზე საუბარი. ვერიმახსოვრებსდაუჭირსგამოარჩიოსპორტრეტი, პეიზაჟიდანატურმორტი. ვერასახელებსთბილდაცივფერებს. უჭირსსხვადასხავატექნიკისგამოყენება. განმავითარებელი შეფასება საშუალო მოსწრების მოსწავლეთათვის მოსწავლეთა მოსწრების გაუმჯობესება ხელოვნებაში დაკავშირებულია თეორიის ათვისებასთან. რაც მოსწავლეთათვის სიძნელეს წარმოადგენს. ისინი მიჩვეულები იყვნენ მხოლოდ პრაქტიკულ მუშაობას /ხატვა, ძერწვა, აპლიკაცია/. თუმცა მნიშვნელოვანია ამ ეტაპისათვის ელემენტარული ტერმინების ცოდნა. რაც ამ კატეგორიის მოსწავლეებს უჭირთ. მათთან ინდივიდუალური დამატებითი მუშაობაა საჭირო . მეტი პროექტებითა და სახალისო აქტივობებით. სუსტი მოსწავლეებისათვის ამ კატეგორიის მოსწავლეებთან უფრო მეტი მუშაობაა საჭირო. პირველ რიგში მათ უნდა განუვითარო პრაქტიკული უნარ-ჩვევები. ხოლო შემდეგ ვიმუშაო თეორიული უნარების განვითარების მხრივ.
Subscribe to:
Posts (Atom)
No comments:
Post a Comment